Sider: 1 [2]
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: Kraftdyrmeditasjon (Lest 4002 ganger)
|
Halkatla
Superaktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 
Alder: 41

|
Et spørsmål Tiwalii. Kan ikke kraftdyrene endres alt etter hvilke egenskaper og krefter vi har behov for? Eller vil vi alltid ha et fast dyr med oss hele tiden? Jeg har hvertfall opplevd å få fram forskjellige alt etter hvor jeg har vært i livet. (Nå for tiden forfølges jeg av en padde...  )
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ved å beundre din egen glorie, får du bare vondt i nakken...
|
|
|
|
|
Sort Hulder
Superaktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 
Alder: 39

|
Jeg har samme erfaring som Tiwalii. Mitt "hoved"-kraftdyr er en Tiger.
Og, mens jeg husker å spørre; Er det en forskjell på totemdyr og kraftdyr? En gang for lenge siden lærte jeg at totemdyret er Ditt Dyr. Ett dyr. Og at kraftdyrene er spesifike dyr tilknyttet deg og den situasjonen du til enhver tid befinner deg i? Nå så synes jeg det virker som om Det Ene Dyret, OG situasjons-hjelperene begge kalles for kraftdyr...? Uten at det gjøres noen forskjell?
Min erfaring er at det er en forskjell. En stor forskjell. Min opplevelse (i mangel av noe bedre ord) av Tigeren er helt anderledes enn den jeg får når jeg møter andre midlertidige kraftdyrhjelpere?
Nå er det f.eks. sommerfugler som dukker opp overalt - og jeg vet hvorfor! Alt er som det skal være! Men, det ER et par vesensforskjeller på en Sommerfugl og en Tiger! 
Likefullt. Begge dyrene er knyttet til meg nå. På hvert sitt vis. Tigeren fordi, vel, jeg trenger ham nå. Og sommerfuglene fordi nye ting blir omdannet og født som noe "nytt" ut av seg selv!.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Amy.
Gjest
|
Det er sånn jeg tenker om den saken også, men jeg vet ikke. Har nærmest vært "forfulgt" av øyenstikkere i en 7-8 år ca, men i år har jeg ikke sett en eneste en, i år er jeg derimot "omringet" av nydelige sommerfugler i alle farger og størrelser. Så et av mine kraftdyr nå må være sommerfugl!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sort Hulder
Superaktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 
Alder: 39

|
Åh! Sommerfugler er bare helt vidunder-skjønne!!
Men burde det ikke være to forskjellige utrykk på Kraftdyret og på de andre hjelpe-kraftdyrene?
Eller er det bare jeg som opplever at min Tiger skiller seg ut fra de andre, og at den er stødig hos meg - på lik linje med mine andre hjelpere - men at de andre dyrene "bare" er velkomne gjester og hjelpere...? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
|
cholera
Aktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 
Alder: --
|
oki, takk!! jeg spurte en gang om jeg kunne se mitt kraftdyr i drømmen den natta, og da drømte jeg om masse papegøye, husker spesielt en som var gammel. og et dyr jeg aldri har sett før. betyr det noe eller har jeg bare en løpsk fantasi?? heiwa  Du er ikke alene om den  Jeg så også en papegøye, men husket ikke hvilken, bare at den var gul, pen og hadde fjær stikkende opp av hodet. Googlet papegøyer, og fant ut at jeg har kakadue som kraftdyr 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|