9 november 2003
Skrevet av Maeve
Etter et innlegg fra en bruker om tegnet bilde eller sjelebilde av hjelper/hjelpere. Noen har skaffet seg dette, og andre ikke. Jeg ville da fortelle og vise dere mitt Sjelebilde!
Det koster en del, og enkelte synes det er bortkastede penger. Min mann var av samme oppfatning, men han forandret mening da han fikk se mitt sjelebilde malt i akvarell av Aud Grete Mullaard. Bildene er i forskjellige størrelser
* 30x40 kr 2500
* 40x50 kr 3500
* 46x61 kr 5500
* 56x78 kr 7500
Enkel informasjon om kraftdyrene følger med sammen med en personlig hilsen fra dine hjelpere.
Hun maler spirituelle bilder på forespørsel, og det hun trenger er din håndskrift og et fotografi av deg, ikke for gammelt. Hun maler dine guider, hjelpere, engler og dine kraftdyr. Det hun fortalte var at du kan se på dine kraftdyr som aspekter av deg selv, ved å studere deres adferd og egenskaper, og slik kan du lære hvordan du kan skape ditt eget liv på best mulig måte. Sammen med bilde vil du også få kanalisert en hilsen fra dine hjelpere og informasjon om dine kraftdyr. Ved dypere forståelse av kraftdyrene og på hvilken måte du kan bruke de som en vei til å lære om deg selv og din livssituasjon på en klarere måte. Dette koster 500 kroner ekstra og da blir alt skrevet ned for hånd og tilpasset hver enkelt person. Jeg fikk 6 håndskrevne ark om mine kraftdyr. Og et ark med hilsen fra mine guider/hjelpere.
Kvinnen med det blå håret er meg. Jeg har ikke blått hår i virkeligheten, men jeg elsker blått. Hun har fortalt at bildet representerer fortid, nåtid og framtid. Det var tre mnd ventetid, og hun ringte meg da hun var ferdig. En meget koselig dame.
Hesten er forbundet med de astrale reiser, og det stemmer godt på meg. Med mine unike drømmer, og noen er på det astrale plan.
Helt siden jeg var barn har jeg alltid elsket katter, ikke rart den er ofte i drømmene mine.
Min portvokter helt til venstre er min mormor, som døde før jeg kom til verden. Mannen med det hvite skjegget er min farfar som har hjulpet meg med å se. En bestemt mann som jeg fryktet i min barndom og som døde da jeg var 14 år gammel. Den lille jenta har jeg ikke anelse om ennå, og heller ikke alven, og enda en liten person.
Mannen nede på bildet er en vis og klok person som hjelper meg mye, og som førte meg inn på rett spor for snart 2 år siden, via drømmer.
Engelen kom inn i bildet til meg via en drøm i vår, og en nær og klarsynt venninne sier at denne engelen er med meg, og særlig da jeg fattet interesse for healing.
I august var jeg på kanalisering hos en mann fra Harstad, og skeptikeren som jeg er ble forbløffet. Han fortalte meg om delfinene, og engelen. Jeg ble meget overrasket. Healingen ble nevnt, og delfinene ventet.
I forrige uke i drømme, kom delfinene og skilpadden til meg. Det var en fantastisk opplevelse, og jeg er rørt og takknemlig. Skallet til skilpadden bruker jeg som beskyttelse mot negativ energi. I løpet av denne uken er det innvielse i Reiki 1, og det blir spennende dager framover. Dette er mitt fantastiske sjelebilde, ikke noe rart at jeg er glad i det!
Lys og kjærlighet til alle Gaias brukere
Fra Maeve

Skrevet av

Loggført