Sider: 1 [2] 3
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: Magiske hjem (Lest 14782 ganger)
|
|
|
|
|
|
|
mundi
Aktiv bruker

Utlogget
|
Veldig innspirerende. Jeg har tenkt både på feng shui og inngangspartiet, men den helheten og detaljene du er innom gir meg en ny piff. Takk 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Amy.
Gjest
|
14 februar 2004 Skrevet av - Lexi
Når du er hjemme, tenker du på hvor hellig hjemmet ditt er? My home is my castle, hørt den før? My home is my temple, hørt den? Uansett, hjemmet ditt er både ditt slott og ditt tempel.
Nydelig innlegg Lexi! Mitt hjem har et navn, det mangler visst bare navnskilt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Halkatla
Superaktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 
Alder: 42

|
Flott artikkel! Jeg har ikke navn på huset vårt, men mye av det andre som er nevnt er på plass... Vindspill på både terassen og i vinduer. Det største får jeg ikke lov å henge opp, det lyder som kirkeklokker og er en fare for nattesøvnen til naboene...  Jeg har en 'Velkommen'-stein i bedet ved inngangsdøra, malt av min yngste sønn. Håndmalt navneskilt ved siden av døra, og også et skilt det står 'Farlig katt' på. For moro da, katten er en ordentlig kosekatt. Vann har jeg i form av innendørs fontene, beroligende å høre på sildringen. Jeg har masse planter og blomster, både inne og ute. Og urter ... Tidligere hadde jeg mye tørkede blomster, men det var så dødt liksom. De har jeg kvittet meg med. Og med tanke på Feng Shui, har jeg Buddha sittende med ansiktet mot nord, for åndelighet, fred og ro. Jeg har også en pengefrosk i entréen for å bringe rikdom inn. Grønne planter er plassert på utstikkende hjørner. Men det var det med navnet da... Det må jeg tenke over.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ved å beundre din egen glorie, får du bare vondt i nakken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lorelei
Nykommer

Utlogget
|
Vakkert skrevet. Leier for tiden og har litt problemer med å få hjemmefølelsen her, men kanskje det hjelper å få inn alle elementene.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sider: 1 [2] 3
|