Oi trykket litt fort
Det høres spennende ut. Den kan jeg bestille slik at jeg kanskje kan dele budskapet med noen som ikke er så glade i å lese bøker..
Jeg har også sansen for Himmelske samtaler, og særlig bok nummer én. Har lest både på norsk og på engelsk, og vil anbefale den engelske. Det er f.eks. en del ordspill som går tapt i oversettelsen.
Vil ellers anbefale Profeten av Kahil Gibran, som etter min mening har mye av det samme budskapet, men hvor språket er langt mer poetisk og vakkert. Det finnes en lydbokversjon med Ole Paus og Ketil Bjørnstad som er rett og slett helt magisk. Hvis de ikke har den på ditt bibliotek kan den helt sikkert bestilles...
Takk for tipset om lydbok Vil ellers anbefale Profeten av Kahil Gibran, som etter min mening har mye av det samme budskapet, men hvor språket er langt mer poetisk og vakkert. Det finnes en lydbokversjon med Ole Paus og Ketil Bjørnstad som er rett og slett helt magisk. Hvis de ikke har den på ditt bibliotek kan den helt sikkert bestilles...
Det høres spennende ut. Den kan jeg bestille slik at jeg kanskje kan dele budskapet med noen som ikke er så glade i å lese bøker..Er jo egentlig en tråd om Himmelske samtaler-boken dette, men jeg MÅ bare skyte inn at etter tips fra Jeppe i denne tråden bestilte jeg også Profeten på lydbok fra biblioteket, hører på den nå og den er bare helt nydelig!! SÅ mye vakre budskap og viktige livsregler....! Så tusen takk for tips!!

Skrevet av

Loggført