Sider: [1] 2 3
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: Himmelske samtaler av N D. Walsch (Lest 7500 ganger)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IVY
Superaktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 

|
ja man kan undre seg om det er Gud eller ikke,men det står jo i boka at Gud blir bare et navn for det han hun er ,slik jeg forstod det...alle Har hørt om Gud...derfor er det en fin beskrivelse på hvem Neal "prater"med...ja jeg tror at bøkene kommer til deg når du er klar,den dukker liksom bare opp...jeg har lest de 3 himmelske samtale bøkene,og den siste av 7 som heter Hjemme hos Gud,om hva som skjer etter døden..den leste jeg først,den også dalte ned til meg..hehe :Pfantastisk... den niene innsikt,den tiene holder jeg på med nå,er også bra,den niene var veldig god synes jeg  ja om himmelske samtaler kunne bli skolebøker verden over,hadde det nok skjedd mye,men man må også tenke på at bøkene er spesielle,det er ikke sikkert alle hadde tatt inn bøkene like bra...men det kommer vel helt ann på skole trinn... men jeg er enig at disse bøkene burde alle lese..men det er nok en frykt i mange når det gjelder og lese dem,jeg vet ikke,men det står jo i bøkene også..folk frykter nye tankefelt,det skjer ting det er klart,men det må gå sin gang....ting tar tid for mange,det er trist,man må noen ganger gå stille i dørene...men jeg ønsker av hele mitt hjerte at vi som mennesker kan bli åpne for hva himmelske samtale bøkene formidler,men man kan ikke forandre seg som menneske over natten,det er en prosess som kan gå fort men også sakte....
|
|
|
|
|
Loggført
|
jeg er en søkende sjel,vandrer frem med poesien og kunsten som mine følgesvenner...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|