Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Mai 19, 2012, 14:48:08
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: "Vekk du indre healer" av Eric Pearl 0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 2 [3] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: "Vekk du indre healer" av Eric Pearl  (Lest 8688 ganger)
Kleio
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

Sv: "Vekk du indre healer" av Eric Pearl
« Svar #30 på: Mars 05, 2008, 00:49:22 »

Til dere som har lest boken og sier dere ikke kjenner noe: sier ikke nettopp Erik Pearl i den videoen i liluth's link at man må komme i kontakt med den reconnective healingen direkte for å få evnen selv?

Eller kanskje han synes å lese boken er fullgodt med å 'komme i kontakt' med denne energien? Smiley

Denne undertegnede skeptikeren som så vidt skjønte hva ordet 'alternativ' betød  Cheesy før jeg traff en reconnectiv healer, kan skrive opp at energien er sterk og definitivt reell i alle fall! Bare få tak i en eller annen som har vært borti dette, amatør eller ei! Smiley
Loggført
G80
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne
Alder: 31

Virgo

Sv: "Vekk du indre healer" av Eric Pearl
« Svar #31 på: Mars 07, 2008, 20:26:19 »

Jeg må bare fortelle at her har det gått unna siden jeg leste boken.
Nå fjernhealer jeg flere og får prøvd meg ordentlig.
Takket være denne boken, så slapp jeg og begynne uten noen slags form for kunnskap.

Det er bare helt utrolig alt samment Grin
Loggført

En gang vil du tvile
En gang vil du tro
Sannheten er det som skiller...
Sider: 1 2 [3] Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: "Vekk du indre healer" av Eric Pearl « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!