Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Februar 07, 2012, 20:54:11
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: The Dead Will Tell. 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: The Dead Will Tell.  (Lest 991 ganger)
Nephandi
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne
Alder: 29

Pisces

The Dead Will Tell.
« på: September 25, 2007, 14:00:32 »

The Dead Will Tell. Dette er en film alla Ghost Whisperer serien og ligende, en dame som er pøkeler og kal løe et gammelt mord. Spennende nok, men noe av det som er entralt i filmen er kjærlighet forholdet mellom hoved peronen og hennes forlovede, og i steden for het lidenkap føler man heller en isfront i fra filmen, det er ingen kjemi. Jeg synes også et filmen bruker tiden litt feil og under belyser enkelte ting og over belyser andre ting. Dette er en film som kunne ha vert bra, men på grunn av dårlig valg av skuespillere og dårlig flyt i filmen synes selv jeg som spiser filmer om det overnaturlige rått at den var kjedelig. Hvis du ikke er kjempe, kjempe, kjempe fan av spøkelses historier så andbefaler jeg å styre unna denne.
Loggført

The universe is full of magical things patiently waiting for our wits to grow sharper--Eden Phillpotts
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: The Dead Will Tell. « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!