Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Februar 09, 2012, 14:30:22
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Sjelereiser - av Michael Newton 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] 2 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Sjelereiser - av Michael Newton  (Lest 5785 ganger)
viola
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne
Alder: 36

Aries

Sjelereiser - av Michael Newton
« på: Oktober 14, 2007, 10:57:01 »

Beretninger om livet mellom livene
Orginalens tittel : "Journey of Souls"
Først utgitt i USA i 1994

Hundrevis av hypnose-regresjoner på egne klienter gjennom mange år har gitt Michael Newton omfattende innsikt i livets og dødens mysterier. I Sjelereiser gjengir han en rekke beretninger fra personer med variert bakgrunn og ulikt forhold til reinkarnasjon. Beretningene viser seg imidlertid å være forbløffende samstemte

Forfatteren er regresjonsterapeut og autorisert hypnoterapeut.

Denne boka anbefaler jeg på det varmeste. Den ga meg rett og slett roen i sjela. Leste den første gang for 3 år siden og har lest den flere ganger etter det. Det gjør godt med påminnelse om hvem vi er og hvorfor vi er her. Boka er basert på intervjuer med klienter som er i hypnose. Kanskje mer riktig å si at det er sjelen som blir intervjuet om evigheten - fantastiske beretninger. Gled deg!

Boka er å finne på de fleste større bokhandlere - eller kan bestilles

Du ønsker å kjenne det skjulte riket
der alle ånder bor.
Reisen dit går
over dødens tåkete vidder.
Under denne tidløse passasjen
blafrer et veiledende lys,
tapt for det bevisste minnet,
men synlig i transe.
Michael Newton

« Siste redigering: Oktober 14, 2007, 11:05:18 av viola » Loggført

lys og lykke ønskes deg
lys og lykke venter  deg
Vesta
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Alder: 36

Pisces

Sv: Sjelereiser - av Michael Newton
« Svar #1 på: Oktober 14, 2007, 15:16:27 »

Nå har jeg hørt så mye positivt om denne boka at jeg MÅTTE bestille den Cheesy Tusen takk for flott omtale av en viktig bok fletter
Loggført

Smil til verden, og verden smiler til deg!
Siss
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Oktober 14, 2007, 16:55:16 »

Denne har jeg også lest, fin bok, gled deg Vesta  Wink
Loggført

Det er i motbakker det går oppover..
spirit
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Alder: --

Leo

« Svar #3 på: Oktober 15, 2007, 10:53:25 »

Jepp fantastisk fin bok!
Gav meg kjempemye da jeg leste den for noen år siden og den gjør det fremdeles!!!  danser
Loggført

Det kan være enkelt å gjøre andre glade........... Vil du ha en klem?
Lonelily
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

Alder: 30

Sagittarius

« Svar #4 på: Oktober 28, 2007, 12:37:41 »

Helt enig med deg Viola. Dette er nok en av de bøkene som har gitt meg mest også.

Vil minne dere om at Newton har skrevet 2 bøker, den nyeste (Destiny of souls) er også å anbefale på det varmeste og går litt mer i dybden slik at spørsmål man måtte ha fra den første boka blir besvart Smiley
Loggført

Keep me away from the wisdom which does not cry, the philosophy which does not laugh and the greatness which does not bow before children.
Merete.oe
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: Januar 05, 2008, 19:45:17 »

Denne boken har jeg, leser den forresten nå for ørtende gang Shocked)

Det som er litt fasinerende er at det jeg har vært innom på flere tråder her (opplevelser og minner) stemmer nettopp med det som står i boken. Jeg kjenner meg på en måte igjen. Det er hjemme!

Ihvertfall, anbefaler boken på det sterkeste Wink
Loggført

Merete Cheesy

Ren åndelighet  meditate
fjomsa
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: Februar 25, 2008, 15:49:52 »

Denne boken har jeg også lest, den er kjempebra Smiley Leste den en gang for noen år siden men så ble den liksom "glemt". Og så en dag jeg var på biblioteket og kikket litt fant jeg den plutselig igjen, den var nesten som et hint om at jeg ikke måtte glemme det jeg hade lest Shocked
Loggført
Kensoe
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann
Alder: 31

Virgo

« Svar #7 på: Juli 18, 2008, 14:21:02 »

Dette synes jeg var en meget god bok som ga meg mye Smiley
Den er veldig informativ og anbefales på det sterkeste!
Loggført
ann-kristin
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

Alder: 45

Virgo

« Svar #8 på: Juli 18, 2008, 16:32:05 »

Helt enig med alle de andre som har lest den her. Kjempe bok som burde vert pensum på ungdomskolen  Smiley
Loggført
Liis
Gjest
« Svar #9 på: November 09, 2008, 23:22:26 »

Dette blir min neste bok Smiley Takk
Loggført
Stika
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

Alder: 28

Gemini

« Svar #10 på: Desember 01, 2008, 01:28:20 »

Enig! Den bør leses av alle. En får et litt annet syn på ting etter å ha lest den. Iallefall fikk jeg det Smiley
Loggført
Astralico
Superaktiv bruker
Innlogget Innlogget

« Svar #11 på: Januar 29, 2009, 20:52:23 »

Tok lydboka heller og lasted den inn med Itunes og omgjorde det til mp3 filer. Veldig behagelig bok på alle måter og veldig dyp. Koselig liten bok. Tror det er 10 timer med lyd. Fungerer bra.
Loggført
Torilpia
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Alder: 43

Taurus

« Svar #12 på: Mai 08, 2009, 11:17:45 »

For lenge siden fikk jeg denne boka fra bokklubben Energica. Begynte å lese den - men falt av lasset ganske tidlig.  Smiley
Sist høst mistet ei venninne sønnen sin og i sorgprosessen leste hun blant annet Sjelereiser. Når hun fortalte om boka - ringte det noen bjeller hos meg - dette var kjent stoff. Etter litt leting fant jeg boka og har omsider lest den ferdig. Veldig spennende.  book2

Var i utgangspunktet litt skeptisk - hadde en mengde spørsmål i forkant - men alle ble besvart på troverdig vis i boka. Alt ble så logisk. Sånn må det liksom bare være. idea

Det eneste jeg sliter litt med i etterkant er følgende; hvis vi egentlig er sjeler/energier som er på jorden for å lære, vi velger de livene vi ønsker å leve og de oppgavene vi må jobbe med - hva er det som styrer alt dette og holder orden i alt sammen og hvorfor? Hvis dette "noe" er det som skaper disse sjelene/energiene - hva er det da som har skapt dette "noe"? Blir litt som å tenke på universet som uendelig eller ikke - kan noe være uendelig? - kan noe oppstå av ingenting? Tror jeg dropper den tankerekken der og heller tar meg en kopp kaffe  bluss
Loggført
Astralico
Superaktiv bruker
Innlogget Innlogget

« Svar #13 på: Mai 08, 2009, 13:23:37 »

Consciousness
http://www.youtube.com/watch?v=oePY_MH3mqk
Loggført
lilleba
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #14 på: Juli 09, 2009, 22:46:14 »

For lenge siden fikk jeg denne boka fra bokklubben Energica. Begynte å lese den - men falt av lasset ganske tidlig.  Smiley
Sist høst mistet ei venninne sønnen sin og i sorgprosessen leste hun blant annet Sjelereiser. Når hun fortalte om boka - ringte det noen bjeller hos meg - dette var kjent stoff. Etter litt leting fant jeg boka og har omsider lest den ferdig. Veldig spennende.  book2

Var i utgangspunktet litt skeptisk - hadde en mengde spørsmål i forkant - men alle ble besvart på troverdig vis i boka. Alt ble så logisk. Sånn må det liksom bare være. idea

Det eneste jeg sliter litt med i etterkant er følgende; hvis vi egentlig er sjeler/energier som er på jorden for å lære, vi velger de livene vi ønsker å leve og de oppgavene vi må jobbe med - hva er det som styrer alt dette og holder orden i alt sammen og hvorfor? Hvis dette "noe" er det som skaper disse sjelene/energiene - hva er det da som har skapt dette "noe"? Blir litt som å tenke på universet som uendelig eller ikke - kan noe være uendelig? - kan noe oppstå av ingenting? Tror jeg dropper den tankerekken der og heller tar meg en kopp kaffe  bluss

« Siste redigering: Juli 09, 2009, 22:48:19 av lilleba, Grunn: Klikket for raskt, skulle bare si at jeg gledet meg til å lese denne boken, den er bestilt ! » Loggført
Sider: [1] 2 Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Sjelereiser - av Michael Newton « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!