Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Mai 19, 2012, 14:53:44
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Sjelereiser - av Michael Newton 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 [2] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Sjelereiser - av Michael Newton  (Lest 6753 ganger)
Freja
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

Sv: Sjelereiser - av Michael Newton
« Svar #15 på: Juli 10, 2009, 11:53:00 »

ja den kan anbefales, den er rigtig god.

Den anden bog af Newton Sjæleskæbner kan også anbefales Cheesy
Loggført
Tamarian
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #16 på: August 03, 2009, 01:30:34 »

Jeg har denne boka, og har prøvd å lese den flere ganger men den blir for drøy for meg til at jeg tar den så seriøst som man kanskje burde, så for meg ble denne boka en nedtur. Undecided
Loggført
Astralico
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #17 på: August 03, 2009, 02:23:40 »

Klart det er drøyt og lese 500-1000 sider. Det må lydbok til. Går mye fortere også. Blir ikke så trøtt.
Loggført
Tamarian
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #18 på: August 03, 2009, 15:37:41 »

Klart det er drøyt og lese 500-1000 sider. Det må lydbok til. Går mye fortere også. Blir ikke så trøtt.

Var mer innholdet og ikke selve størrelsen på boka jeg mente. Smiley
Loggført
Jorkvi
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

Alder: 45

Taurus

« Svar #19 på: August 10, 2009, 23:17:23 »

Hadde denne boka på lydbok nå i sommer. Det var helt genialt egentlig. Noen som leser for deg mens du selv kan innta en lyttende deltaker-rolle. Jeg gikk rundt med mp3 og headsett og nikket og kommenterte, "Det var det jeg visste!!!" utallige ganger laugh1. Fikk de svarene jeg alltid har savnet.Har hatt mange lydbøker, men dette var en helt spesiell opplevelse.
Boka anbefales på det varmeste Cheesy
Loggført
Jumbo
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #20 på: Juli 15, 2010, 19:03:17 »

Denne boka skal jeg finne :-) Takk for gode anmeldelser!
Loggført
myrtel
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Alder: 35

Scorpio

« Svar #21 på: Mars 26, 2011, 23:44:45 »

SITAT FRA TORILPIA:

"Det eneste jeg sliter litt med i etterkant er følgende; hvis vi egentlig er sjeler/energier som er på jorden for å lære, vi velger de livene vi ønsker å leve og de oppgavene vi må jobbe med - hva er det som styrer alt dette og holder orden i alt sammen og hvorfor? Hvis dette "noe" er det som skaper disse sjelene/energiene - hva er det da som har skapt dette "noe"? Blir litt som å tenke på universet som uendelig eller ikke - kan noe være uendelig? - kan noe oppstå av ingenting? Tror jeg dropper den tankerekken der og heller tar meg en kopp kaffe.." 

Dette tenker jeg også på. Tror nok jeg må lese den oppfølgingsboka noen andre her snakker om:-)

Jeg har denne boka hjemme nå som lydbok. Er snart ferdig med et par lester  laugh1
Jeg føler bare at dette han prater om må være rett. Jeg har helt fra jeg var liten hatt problemer med å forstå at det er bare mørkt og svart og intet etter døden. Så dette føltes bare rett for meg. Var ikke noe overrasket..... Men så har jeg hatt en og annen opplevelse med folk som har gått bort da.............
Loggført
Jumbo
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #22 på: Mars 28, 2011, 20:25:21 »

Er ferdig med Journey of Souls (Sjelereiser) og halvveis i Destiny of Souls (Sjeleskjebner). Fantastisk gode bøker som gir svar på mange spørsmål. Det er troverdig og logisk, i motsetning til enkelte andre forfatteres bøker rundt samme tema. Det henger ganske enkelt på greip.  klapper
Har imidlertid ikke funnet Sjeleskjebner på norsk, men vet at den finnes på dansk. Jeg bestilte begge fra amazon.co.uk, fikk den tilsendt fraktfritt.
Loggført
magliana
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #23 på: September 07, 2011, 09:05:15 »

Hei!
Takk for at dere skrev om denne boka. Det er grunnen til at jeg nå har lest den. Lånte den på biblioteket, men nå kjøper jeg den for å kunne låne den videre. Boka er langt over forventning.
Hilsen Magliana
Loggført
Terra
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #24 på: Oktober 08, 2011, 00:11:18 »

Magliana, så moro  Smiley

Jeg har også lest sjelereiser og likte den godt.

Nå har det dessuten også kommet ut en ny bok fra Michael Newton som heter "Livet mellom livene," og den har jeg, men jeg har ikke fått lest den enda. Har jo sett litt i den og synes den virker veldig saklig og interessant.
Loggført

Be the change you want to see in the world
Astralico
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #25 på: Oktober 10, 2011, 01:45:44 »

Magliana, så moro  Smiley

Jeg har også lest sjelereiser og likte den godt.

Nå har det dessuten også kommet ut en ny bok fra Michael Newton som heter "Livet mellom livene," og den har jeg, men jeg har ikke fått lest den enda. Har jo sett litt i den og synes den virker veldig saklig og interessant.

Gleder meg til den kommer på lydbok Smiley

Nøyt den forrige på lydbok da jeg var i varme strøk og spaserte timesvis på standen vis av vis atlanterhavet. Klar stjernehimmel, varm sjøluft, totalt ferie. Hvorfor anstrenge øynene mer enn nødvendig, når en meget sterk egenskap er å lære å lytte Smiley
« Siste redigering: Oktober 10, 2011, 01:48:10 av Astralico » Loggført
Terra
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #26 på: Oktober 10, 2011, 12:39:25 »

Hehe, ja, du sier noe der. Lydbøker er kjempekos det  Smiley
Loggført

Jumbo
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #27 på: Desember 05, 2011, 15:12:03 »

Enig med alle her. Jeg har lest Sjelereiser to ganger og oppfølgeren Destiny of Souls en gang, og de ga svar på mye og satte i gang mange tankeprosesser. Fantastiske bøker, anbefales til alle.
Loggført
Terra
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #28 på: Mars 14, 2012, 22:33:35 »

Holder på å lese boken til Michael Newton som heter "Livet mellom livene," og må bare si at det er virkelig en flott bok!  Wink
Loggført

Sider: 1 [2] Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Sjelereiser - av Michael Newton « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!