Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Mai 19, 2012, 14:57:25
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Artikler o.l. fra brukerne (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Pendulering - første utkast til avisspalte 0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 [2] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Pendulering - første utkast til avisspalte  (Lest 6599 ganger)
Liljan
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

Sv: Pendulering - første utkast til avisspalte
« Svar #15 på: Juli 15, 2011, 00:24:46 »

Jeg kjøpte meg nylig en pendel. en liten davidstjerne i kvarts. Veldig pen men jeg kan ikke penduelere.

ganske interessant å den "jakten på den sjette sans" internasjonal. Hun ene der bruker pendelen til alt. Dyktig også. IMPONERENDE!

Hva passer pendelen til å brukes til ?
Loggført
Astralico
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #16 på: Juli 16, 2011, 21:20:26 »

Fiske?
Loggført
Halkatla
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne
Alder: 42

Pisces

« Svar #17 på: Desember 22, 2011, 16:30:27 »

jaa, jeg prøvde også snakke litt til disse mine såkaldte hjelpere, om de kunne få pendelet mitt litt på rett vei igjen, kanskje de hørte meg  laugh1

Jeg var inne og lese litt sånn om pendelbruk, og da leste jeg om pendelkart?

Har du noen erfaring med dette?  Cheesy
Kan det ha vært mitt innlegg du har vært borti? Smiley Jeg har brukt pendelkart dann og vann, og det eneste jeg kan si deg er at det må trening og øvelse til. Lag deg enkle kart til å begynne med til du blir kjent med pendelens måte å jobbe på, og spør om enkle ting som du vet svaret på. Etterhvert kan du avansere med bruken. Jeg har pendlet over hustegningene våre på leting etter en ting jeg hadde gjemt og glemt.

På samme måte kan du pendulere over matvarer om du sliter med diffuse plager du ikke finner ut av. Da vil pendelen evt kunne indikere om du spiser noe du ikke bør.
Loggført

Ved å beundre din egen glorie, får du bare vondt i nakken...
Sider: 1 [2] Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Artikler o.l. fra brukerne (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Pendulering - første utkast til avisspalte « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!