Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Februar 07, 2012, 22:11:47
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: "den niende innsikt" 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] 2 3 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: "den niende innsikt"  (Lest 5101 ganger)
ihaveadream
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

"den niende innsikt"
« på: Desember 25, 2007, 22:42:27 »

Er en helt utrolig bok, som bare må leses og videreformidles!
Handler om gamle skrifter som er blitt funnet og handler om alle livsfasene vi som mennesker må igjennom og hvilke vi er i og hvilke vi fremdeles har og lære:) Kan ikke forklare skikkelig hvorfor den er så bra,men man skjønner plutselig så mye bedre hvorfor vi lever her på jorda:)
den er skrevet av james redfield forresten!
Loggført

Det er MYE mellom himmel og jord;-) Eller egentlig ikke.. Hmm.. egentlig ingenting.. Himmelen er jo rett vedsiden av oss.. Hmm.. må visst tenke litt i nye baner jeg nå;-)
Celia
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Sv: "den niende innsikt"
« Svar #1 på: Desember 26, 2007, 07:53:34 »

Takk for tipset blomsterbukett
Loggført
Bambus
Gjest
« Svar #2 på: Desember 26, 2007, 10:42:38 »

Ja, den er bra. På tide å lese en gang til her tenker jeg.
Den 10 innsikt var veldig svevende....og vanskelig (for meg) å få tak i  Confused

Klem.
Loggført
Hekate
Moderator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne
Alder: 37

Gemini

Forumhjelper

« Svar #3 på: Desember 26, 2007, 12:23:10 »

veldig bra bok!
Datt av lasset inni den tiende innsikt jeg også,Bambus.... Undecided
Loggført

Drøm ditt liv og lev din drøm... heart
Julius
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann
Alder: 39

Capricorn

« Svar #4 på: Desember 27, 2007, 00:19:52 »

Den Niende Innsikt gikk hjem hos meg, men Den Tiende Innsikt har jeg ikke begynt på i det hele tatt enda. Kanskje like greit å la være, ettersom flere tilsynelatende synes den er dårligere enn den første boka?. Roll Eyes
Loggført

klemmer
Mleta
Moderator
Utlogget Utlogget

Alder: 51

Leo

Forumhjelper

« Svar #5 på: Desember 28, 2007, 00:35:44 »

Den Niende Innsikt gikk hjem hos meg, men Den Tiende Innsikt har jeg ikke begynt på i det hele tatt enda. Kanskje like greit å la være, ettersom flere tilsynelatende synes den er dårligere enn den første boka?. Roll Eyes

Den tiende innsikt er annerledes enn de foregående - men absolutt anbefalingsverdig!

Noen synes den virker svært usannsynlig og forutsigbar, det avhenger kanskje litt av hvordan vi leser - vet ikke  Huh?

Jeg har lest den flere ganger, stykkevis og delt, og har funnet mye interessant.

Synes derimot at den neste: "Shambhalas hemmelighet" er mye bedre, på alle måter! For den som føler seg komfortabel med det anbefales den på engelsk - det forsvinner en del "stemning" under oversettelsen.
Loggført

Bedre og bedre......
Julius
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Capricorn

« Svar #6 på: Desember 28, 2007, 03:10:33 »

Synes derimot at den neste: "Shambhalas hemmelighet" er mye bedre, på alle måter!
Hmmm... gruble gruble..... har ikke jeg den et sted da tru? Huh? Spørs om jeg må lete litt nå gitt. leter
Loggført

klemmer
Hekate
Moderator
Utlogget Utlogget

Gemini

Forumhjelper

« Svar #7 på: Desember 28, 2007, 11:49:25 »

Synes derimot at den neste: "Shambhalas hemmelighet" er mye bedre, på alle måter!
Hmmm... gruble gruble..... har ikke jeg den et sted da tru? Huh? Spørs om jeg må lete litt nå gitt. leter

Det må jeg også....... leter
Loggført

ihaveadream
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #8 på: Desember 29, 2007, 11:32:54 »

så morro at flere har lest den da:) Den falt helt hjem hos meg i alle fall:)
Står på venteliste på å låne den tiende innsikt på biblioteket så den har jeg ikke lest enda.. Men det MÅ jeg uansett hva andre syntes her inne;O)
Loggført

Det er MYE mellom himmel og jord;-) Eller egentlig ikke.. Hmm.. egentlig ingenting.. Himmelen er jo rett vedsiden av oss.. Hmm.. må visst tenke litt i nye baner jeg nå;-)
Julius
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Capricorn

« Svar #9 på: Desember 29, 2007, 20:11:00 »

Hadde vist ikke "Shambhalas hemmelighet" likevel, men derimot hadde jeg boka "Visjonen" av James Redfield. Er det også en slags fortsettelse av "innsikt-trilogien"?
Huh?
Loggført

klemmer
Hekate
Moderator
Utlogget Utlogget

Gemini

Forumhjelper

« Svar #10 på: Desember 29, 2007, 21:09:39 »

Hadde vist ikke "Shambhalas hemmelighet" likevel, men derimot hadde jeg boka "Visjonen" av James Redfield. Er det også en slags fortsettelse av "innsikt-trilogien"?
Huh?

Ikke jeg heller! Grin
Loggført

Mleta
Moderator
Utlogget Utlogget

Alder: 51

Leo

Forumhjelper

« Svar #11 på: Desember 30, 2007, 01:00:51 »

Huh?

"Visjonen" er den tredje boka, Shambhala kommer etter den - jeg som blander sammen litt  Grin

Begge anbefales!
Loggført

Bedre og bedre......
Idril
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Alder: 31

Virgo

« Svar #12 på: Januar 08, 2008, 02:47:11 »

Hei! Smiley

Er nettopp ferdig med "Den niende innsikt". Absolutt å anbefale ja, der er jeg enig. Begynte så vidt på "Den tiende innsikt" igår kveld, så jeg er spent på hva jeg synes om den. Ble litt skeptisk når flere av dere sier at den er litt svevende, eller dårligere enn den første, men skal gi den en sjanse. Har også kjøpt "Shambhalas hemmelighet", men "Visjonen" har jeg gått glipp av. Hvis den er mellom "Den tiende innsikt" og "Shambhalas hemmelighet" bør jeg vel bestille den fort da!?HGar faktisk ikke hørt om den. Embarrassed

Loggført

Klæmz fra Idril
Amy.
Gjest
« Svar #13 på: Mars 21, 2010, 16:25:26 »

Jeg har enda ikke fått somlet meg til å lese den niende innsikt, men har mange ganger tatt boken ut av hyllen hos bokhandleren for å se på den, for så å sette den tilbake. Nå fikk jeg virkelig lyst til å lese den.  Smiley
Loggført
Astralico
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #14 på: Mars 22, 2010, 02:22:51 »

Det er en fiktiv roman, med masse virkemiddler baset på new-age teorier. Et mer sjels bevisst perspektiv. Er bra bøker. 3 stk totalt, du får kjøpt dem i pocket versjon rundt 99kr pr.stykk. Muligens dem finnes i lydbøker da dem er så populære både på norsk og engelsk.
Loggført
Sider: [1] 2 3 Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: "den niende innsikt" « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!