Sider: [1] 2
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: "Spør dine åndelige veiledere," av Sonia Chroquette (Lest 5880 ganger)
|
Rabarbra
Gjest
|
Spør dine åndelige veiledere av Sonia Chroquette "Dine hjelpere på den andre siden venter på at du skal ta kontakt så de kan gjøre livet enklere for deg." Jeg tar med et nydelig lite sitat fra boken som en smakebit: Vet du hvordan du kan snakke med skytsengelen din? Prøv dette... Øv deg på å si en enkel, barnslig bønn hver natt før du sovner, slik at du kan begynne å føle nærværet av skytsengelen din med en gang: Kjære engel og følgesvenn, som Gud har sendt meg til evig glede. Vær ved min siden også i dag for å lyse, vokte, styre og lede. Hun forteller også om en gruppe åndeguider som kalles "speidere." Den øvelsen anbefaler jeg deg absolutt å gjøre... God bok! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Mleta
Moderator

Utlogget
Kjønn: 
Alder: 51

Forumhjelper
|
Spør dine åndelige veiledere av Sonia Chroquette "Dine hjelpere på den andre siden venter på at du skal ta kontakt så de kan gjøre livet enklere for deg." Jeg tar med et nydelig lite sitat fra boken som en smakebit: Vet du hvordan du kan snakke med skytsengelen din? Prøv dette... Øv deg på å si en enkel, barnslig bønn hver natt før du sovner, slik at du kan begynne å føle nærværet av skytsengelen din med en gang: Kjære engel og følgesvenn, som Gud har sendt meg til evig glede. Vær ved min siden også i dag for å lyse, vokte, styre og lede. Hun forteller også om en gruppe åndeguider som kalles "speidere." Den øvelsen anbefaler jeg deg absolutt å gjøre... God bok!  Enig, så enig. Det dukker opp noe nytt for hver gang jeg blar i den. Nevner en liten øvelse som har gjort underverker for meg: " Avslutt setningen: "hvis jeg ikke var redd ville jeg...."" Har hørt dette rådet i ulike versjoner, men det er første gang jeg har vært i stand til å ta det i bruk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bedre og bedre......
|
|
|
|