Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Februar 07, 2012, 21:46:57
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: "Spør dine åndelige veiledere," av Sonia Chroquette 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 [2] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: "Spør dine åndelige veiledere," av Sonia Chroquette  (Lest 5881 ganger)
Lysira
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

Sv: "Spør dine åndelige veiledere," av Sonia Chroquette
« Svar #15 på: Oktober 25, 2009, 11:12:48 »

Hm...Jeg har boken, og jeg har lest litt i den,men må si jeg er litt skeptisk til enkelte ting..Som når hun skriver å påkalle ENGLESKAREN om hjelp,ikke bare en og en engel liksom.. blush2...men,jeg skal nok klare å lese meg igjennom den etter hvert...   wink2
Loggført

Lysira

Den som ikke spør, blir ikke klokere enn han var før. Wink
Cursed
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne
Alder: 23

Sagittarius

« Svar #16 på: Oktober 27, 2009, 16:15:47 »

Begynte på boken i går mens jeg satt på toget, leste ca 100 sider. Foreløpig synes jeg den er veldig fin. Den har mange gode poenger til ettertanke, uansett om man tar alt som står der bokstavelig. Får en god følelse av å lese den. Smiley
Loggført

Med helsing
Astralico
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #17 på: November 04, 2009, 01:23:28 »

Vil veilederne forstå Kinesisk? Er dere sikre på at dere får noe ut av det, eller er det en positivt ønsketenking omspunnet av produktet etter å ha lest igjennom positive sider som skaper grobunn for gode energier og drømmer. At det hele er selvskapt, enn at det faktisk er noe annet levende som bidrar. Synes det høres litt for enkelt ut at på den ene siden så har man hjelpere i bøtter og spann, alltid tilgjengelige. Mens på den andre siden så er det konspirasjonsteorier om depopulasjon, steriliserings program via svine-vaksinen, chemtrails, msg, aspartam, osv osv osv. Kontrasten er for drøy på begge sider synes nå jeg. Er selv interssert i å finne mellomtingen, kansje verden er sort og hvit, mens den andre siden er nokså grei og hyggelig så lenge man har høy nok energi ifra før. Men har en ikke det så har en ikke så mye å rutte med.
Loggført
nomerci
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #18 på: November 04, 2009, 21:04:40 »

Fikk denn boken i posten i dag, så skal lese den så snart jeg er ferdig med den andre boken jeg holder på meg Smiley
Loggført
SiljeSim
Nykommer
*
Utlogget Utlogget

« Svar #19 på: November 24, 2009, 13:48:01 »

Bra bok, har hun skrevet mer?
Loggført
Lys
Gjest
« Svar #20 på: November 24, 2009, 17:44:36 »

Bra bok, har hun skrevet mer?

http://www.soniachoquette.com/

Det har hun  Wink
Loggført
Sider: 1 [2] Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: "Spør dine åndelige veiledere," av Sonia Chroquette « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!