Sider: [1] 2
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: den niende innsikten (Lest 4742 ganger)
|
Neblima
Nykommer

Utlogget
|
er det noen som har lest den boken? den er skrevet av James Redfield:) jeg er sikker på at det er mange som har det. men om ikke: så anbefaler jeg at dere gjør det! her er resumeet til den: "Et eldgammelt manuskript er funnet i Perus regnskog, med ni grunnleggende innsikter, som menneskene er forutbestemt til å erfare. Bokas hovedperson får vite om manuskriptet, og drar til Peru. Der motarbeider både Regjeringen og Kirken utbredelsen av manuskriptet, av frykt for visdommen det inneholder. Men gjennom hendelser og møter, erfarer hovedpersonen likevel åtte av manuskriptets innsikter".
|
|
|
|
|
Loggført
|
Im a disease. You just dont know it jet darling.
|
|
|
|
|
Bambus
Gjest
|
Skjønnlitterær historie med viktig budskap. Fantastisk. Hvis man ikke gidder lese, er deg også dramatisert "The celestine prophecy"
Klem
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alatariel
Aktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 
Alder: 40

|
Filmen heter *the celestine prophecy* og må bestilles fra utlandet..play.com har den bla.a. Boka er kjempefin,jeg har lest den mange ganger,spennende historie,og flotte innsikter,en av mine absolutte favoritter  Likte også godt de to oppfølgerne,og vet en tredje oppfølger også kommer etterhvert. Nei, de har den til 149,- på Ildsjelens nettbutikk. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Blåmor
Aktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 
Alder: 42

|
Filmen heter *the celestine prophecy* og må bestilles fra utlandet..play.com har den bla.a. Boka er kjempefin,jeg har lest den mange ganger,spennende historie,og flotte innsikter,en av mine absolutte favoritter  Likte også godt de to oppfølgerne,og vet en tredje oppfølger også kommer etterhvert. Nei, de har den til 149,- på Ildsjelens nettbutikk.  Åja,det har jeg gått glipp av..  Men kostet bare 69.- fra play da,og fri frakt,men uten tekst seff..
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hege P 
|
|
|
Sider: [1] 2