Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Mai 19, 2012, 15:08:46
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Eckhart Tolle: En ny jord 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 [2] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Eckhart Tolle: En ny jord  (Lest 5165 ganger)
SiljeSim
Nykommer
*
Utlogget Utlogget

Sv: Eckhart Tolle: En ny jord
« Svar #15 på: November 24, 2009, 13:46:30 »

Super, super, superbra bok!!!
Loggført
Zuna
Nykommer
*
Utlogget Utlogget

« Svar #16 på: August 26, 2010, 04:15:33 »

Den er fantastisk! Jeg bærer med meg Eckhart Tolles ord i hodet hver eneste dag, og de har reddet min "sanity" flere ganger! Pleier også å se på you tube-klipp med Eckhart Tolle når jeg er litt stressa eller gruer meg for noe - funker hver gang!  heart2 Det er ikke en forvandling som skjer over natta, men når bevisstheten først er der om det han forteller, så ser man livet på en litt annen måte. Personlig har jeg fått mye mer indre fred og evne til takknemlighet bl.a. Anbefaler den til alle Smiley)
Loggført

Besøk meg på http://www.zuna.no
magliana
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #17 på: August 26, 2011, 09:15:56 »

Boka er fantastisk. Ser at det er et år siden noen sa noe om den. Det er en bok vi ikke må glemme. Har lest den to ganger, og dessuten ligger den på nattbordet, så den er lett å få fatt i når jeg trenger noe åndelig. Bare se alt hva de andre har skrevet!!!
Hilsen Magliana
Loggført
Haraball
Gjest
« Svar #18 på: August 26, 2011, 20:15:15 »

Jeg likte den boka veldig godt!

Det ligger også en del Eckhart Tolle på spotify og noe på wimp for de som bruker det.

Du finner også noen videoersnutter her :

http://www.eckharttolletv.com/free/?f=1#/087008766/Current-Issue-Preview--Evolution-of-Awareness-A-Conversation-With-Neale-Donald-Walsch-Eckhart-Tolle

Loggført
Sider: 1 [2] Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Eckhart Tolle: En ny jord « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!