Sider: [1] 2
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: Ranehag: Universets plan (Lest 3718 ganger)
|
|
|
Nouveau
Gjest
|
Den boken må jeg skaffe meg når den kommer i september! Har lest hennes forrige bok "levende bilder fra åndeverdenen," og den var kjempefin. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Shakti
Gjest
|
Nettopp oppdaget omtale av Ranehags nye bok, som kommer på norsk i september. Den heter visst intet mindre enn "UNIVERSETS PLAN". Noen som vet om hun skal være med i TV-Norges nye sesong av Åndenes makt til høsten? Her er bokomtalen. Virker spennende, spør du meg:
Universets plan er en fascinerende bok – et “must” for alle som interesserer seg for åndeverdenen og vår rolle i universet
Takk for tipset Alex, den boken virker spennende!  Vet dessverre ikke om Lena kommer på åndenes makt til høsten. Håper hun gjør det 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Shakti
Gjest
|
Jo, jeg leste nettopp på TV Norges hjemmeside at Lena skal være med i den nye sesongen, som starter i oktober. Yes!
Jippi! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lys
Gjest
|
 Universets plan Lena Ranehag Bokmål / Innbundet / 2009 Forventes i salg 28.11.09 ISBN 9788281770171 (8281770171) Det nærmer seg. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SiljeSim
Nykommer

Utlogget
|
Har lest den første boka hennes: FIN!!! Er den neste bare halvt så god, er jeg fornøyd. Silje ;o)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Terra
Gjest
|
Det gjør jeg også Alex!  Har lest den første boka hennes: FIN!!! Er den neste bare halvt så god, er jeg fornøyd. Silje ;o)
Enig med deg SiljeSim! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Terra
Gjest
|
Er det noen som har hørt noe mer om denne boken i det siste? Om den kommer snart mener jeg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Terra
Gjest
|
Aha... den forventes i salg 15. februar 2010  Da får vi vente litt til da...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Terra
Gjest
|
Da er boken bestilt hos Energica 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Alex
Aktiv bruker

Utlogget
|
Lest boken! Den er bra. Kanskje litt ujevn i forhold til den første Ranehag-boka (Levende bilder fra åndeverdenen), men absolutt et must for alle som interesserer seg for åndeverdenen. Billigst hos nettbokhandlerne ( www.capris.no eller www.bokfeber.no) eller hos bokklubben Energica.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sider: [1] 2
|