Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Februar 07, 2012, 21:28:12
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Ranehag: Universets plan 0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] 2 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Ranehag: Universets plan  (Lest 3718 ganger)
Alex
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

Ranehag: Universets plan
« på: Juli 08, 2009, 13:17:58 »

Nettopp oppdaget omtale av Ranehags nye bok, som kommer på norsk i september. Den heter visst intet mindre enn "UNIVERSETS PLAN". Noen som vet om hun skal være med i TV-Norges nye sesong av Åndenes makt til høsten? Her er bokomtalen. Virker spennende, spør du meg:

Lena Ranehag har vært et kjent og respektert medium i Norden etter sin bok Levende bilder fra åndeverdenen og sin medvirkning i tv-programmene Fornemmelse for mord og Åndenes makt. Idag arbeider hun bl.a. med å gi veiledning til mennesker som ønsker å vite mer om sin fremtid.

Mange mennesker Lena Ranehag er i kontakt med, ber henne forklare hva som skjer når vi dør og passerer over til den andre siden. De vil vite om livet går videre der, og hva som er meningen med våre liv. I sin nye bok, Universets plan, forteller Lena om livsreisen gjennom ulike utviklings- og vekstdimensjoner i en syklisk tilværelse. Hun forklarer også hva som er meningen med våre liv, og hva det er meningen at vi skal lære oss. Ikke minst viser hun oss hvordan vi lettere kan åpne oss for universet og universets planer og hvordan vi kan benytte oss av det verktøyet vi tilbys.

Men Universets plan er ikke alene en lærebok. Den er også en personlig og nærværende fortelling om Lenas erfaringer som medium blant ulike mennesketyper og kulturer. Foruten en rekke spennende møter i Norge og Sverige, tar Lena oss med til USA, hvor hun bl.a. gjennomfører en reading med en tidligere veninde av Elvis Presley.

Universets plan er en fascinerende bok – et “must” for alle som interesserer seg for åndeverdenen og vår rolle i universet.

Loggført
Nouveau
Gjest
Sv: Ranehag: Universets plan
« Svar #1 på: Juli 10, 2009, 20:28:20 »

Den boken må jeg skaffe meg når den kommer i september! Har lest hennes forrige bok "levende bilder fra åndeverdenen," og den var kjempefin.  sol
Loggført
Shakti
Gjest
« Svar #2 på: August 02, 2009, 19:17:43 »

Nettopp oppdaget omtale av Ranehags nye bok, som kommer på norsk i september. Den heter visst intet mindre enn "UNIVERSETS PLAN". Noen som vet om hun skal være med i TV-Norges nye sesong av Åndenes makt til høsten? Her er bokomtalen. Virker spennende, spør du meg:

Universets plan er en fascinerende bok – et “must” for alle som interesserer seg for åndeverdenen og vår rolle i universet

Takk for tipset Alex, den boken virker spennende!  Smiley

Vet dessverre ikke om Lena kommer på åndenes makt til høsten. Håper hun gjør det  Wink
Loggført
Alex
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: August 05, 2009, 18:24:28 »

Jo, jeg leste nettopp på TV Norges hjemmeside at Lena skal være med i den nye sesongen, som starter i oktober. Yes!
Loggført
Shakti
Gjest
« Svar #4 på: August 05, 2009, 19:11:50 »

Jo, jeg leste nettopp på TV Norges hjemmeside at Lena skal være med i den nye sesongen, som starter i oktober. Yes!

Jippi!  Cheesy
Loggført
Lys
Gjest
« Svar #5 på: Oktober 27, 2009, 22:32:34 »

Universets plan
Lena Ranehag
Bokmål / Innbundet / 2009
Forventes i salg 28.11.09
ISBN 9788281770171 (8281770171)

Det nærmer seg.  Wink
Loggført
SiljeSim
Nykommer
*
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: November 24, 2009, 13:52:22 »

Har lest den første boka hennes: FIN!!! Er den neste bare halvt så god, er jeg fornøyd. Silje ;o)
Loggført
Alex
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: November 28, 2009, 09:03:50 »

Forsøkte å bestille Ranehags nye bok idag, men fikk vite at utgivelsen er utsatt til midten av januar. Venter i spending. A
Loggført
Terra
Gjest
« Svar #8 på: November 28, 2009, 19:44:27 »

Det gjør jeg også Alex!  Cheesy

Har lest den første boka hennes: FIN!!! Er den neste bare halvt så god, er jeg fornøyd. Silje ;o)

Enig med deg SiljeSim!  Wink
Loggført
Terra
Gjest
« Svar #9 på: Januar 27, 2010, 21:04:34 »

Er det noen som har hørt noe mer om denne boken i det siste?
Om den kommer snart mener jeg  idea
Loggført
liluth
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #10 på: Januar 28, 2010, 18:36:19 »

Her selger de boken:
http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=Herrer%20i%20%E5ndenes%20rike&p=7&r=62&cid=199806

Og her er den litt billigere: http://www.tanum.no/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=lena+ranehag&title=lena+ranehag&fromproduct=False

Og på svensk er den enda billigere, kun 148 kr. Smiley
Loggført

"Imagination is everything. It is the preview of life's' coming
attractions" - Albert Einstein
Terra
Gjest
« Svar #11 på: Januar 28, 2010, 21:51:13 »

Aha... den forventes i salg 15. februar 2010  wave
Da får vi vente litt til da...
Loggført
liluth
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #12 på: Januar 29, 2010, 18:53:40 »

Jeg bestilte den på svensk, for da fikk jeg råd til å kjøpe en annen bok også. Smiley
Loggført

"Imagination is everything. It is the preview of life's' coming
attractions" - Albert Einstein
Terra
Gjest
« Svar #13 på: Februar 06, 2010, 00:08:01 »

Da er boken bestilt hos Energica  Cheesy
Loggført
Alex
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #14 på: Februar 20, 2010, 15:39:02 »

Lest boken! Den er bra. Kanskje litt ujevn i forhold til den første Ranehag-boka (Levende bilder fra åndeverdenen), men absolutt et must for alle som interesserer seg for åndeverdenen. Billigst hos nettbokhandlerne (www.capris.no eller www.bokfeber.no) eller hos bokklubben Energica.
Loggført
Sider: [1] 2 Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Ranehag: Universets plan « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!