Dette er en bok som jeg har lest flere ganger, og som jeg fikk i gave av min venninne for ca. 3 år siden.
Det ble litt "prat" om den i en annen tråd, og jeg velger å lage en ny tråd for denne boka. Jeg er sulten på all slags litteratur om det vi ikke vet så mye om, og denne boka er virkelig en av de bedre, etter min mening.
Boka er skrevet av Marianne Brady, og jeg har nå fått adressen til hjemmesiden hennes av hun som gav meg boka. Hun fortalte at Marianne ikke hadde så altfor mange bøker igjen
( ca. 100 ).
Hjemmesiden er nesten helt fersk, men det blir vel mer utfylt etter hvert.
Se også de fantastiske maleriene til denne damen.
http://mariannebrady.webs.com/
Her er et utdrag fra omtalen av boka:
Boken SELVERKJENNELSEN Himmel og jord forenes i lyset,
er skrevet av Marianne Brady og utgitt i 1996.
Forordet i boken er skrevet av professor Georg Hygen.
"Min tillit til det Marianne forteller er av den samme kvalitet som om jeg skulle ha opplevd alt sammen selv.
Dette sier professor Georg Hygen i sitt forord i denne boken, og karakteriserer avslutningsvis det hele som en absolutt vederheftig beretning. Det er meget sannsynlig at de fleste vil underskrive på disse utsagn etter å ha lest denne bok, og gitt den nødvendige ærlige ettertanker.
Denne skrift apellerer nettopp til tankens ærlighet og tillit til seg selv, noe som vil fremskaffe svar på alle spørsmål livet selv skaper. Dette er en bok alle burde lese, og etterleve, - om så var, ville jorden forvandles til et sted hvor alle levde i harmoni og samspill, istedenfor det mennesket har skapt den til, - nemlig et Helvete.
Det hele er et telepatisk overført budskap fra helhetens enhetstanke, som i denne skrift avslører livets viktigste hemmeligheter.
Marianne Brady ønsker med denne bok og overlevere deg nøkkelen til din egen tankelås."

Skrevet av

Loggført