Sider: [1]
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: Budskap fra Pleiadene, Barbara Marciniak (Lest 2021 ganger)
|
Lys
Gjest
|
Hei, nå har jeg akkurat lest ferdig, en for meg, spennende bok av Barbara Marciniak som heter Budskap fra Pleiadene.  Det er kosmisk viten til hjelp i forandringens tid - kanalisert fra stjernegruppen Pleiadene. Vi går med stormskritt mot år 2012, og da vil mye skje i følge forfatteren.  En veldig positiv bok som er god trøst for den som måtte være redd for tiden som kommer... Jeg kan bare si en ting, les den! Tar med et lite utdrag fra boka Du kan gi et verdifullt bidrag til planeten ved å åpne hjertet og sinnet ditt, og bruke dine medfødte gaver til å skape en trygg, kjærlig og fredelig verden, der alt liv er verdsatt og lovprist. Hver eneste handling basert på godhet og hensyn forandrer og støtter livets kurs, så lev med en sterkere lidenskap for hvem du er, og gi deg selv og andre den respekten dere alle fortjener.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Lys
Gjest
|
Jeg kjøpte min gjennom Energica, der er det fri frakt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Lys
Gjest
|
Ja de gikk rett inn i hjertet mitt og jeg måtte bare dele det med fler...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Astralico
Superaktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 

|
Hei, nå har jeg akkurat lest ferdig, en for meg, spennende bok av Barbara Marciniak som heter Budskap fra Pleiadene.  Det er kosmisk viten til hjelp i forandringens tid - kanalisert fra stjernegruppen Pleiadene. Vi går med stormskritt mot år 2012, og da vil mye skje i følge forfatteren.  En veldig positiv bok som er god trøst for den som måtte være redd for tiden som kommer... Jeg kan bare si en ting, les den! Tar med et lite utdrag fra boka Du kan gi et verdifullt bidrag til planeten ved å åpne hjertet og sinnet ditt, og bruke dine medfødte gaver til å skape en trygg, kjærlig og fredelig verden, der alt liv er verdsatt og lovprist. Hver eneste handling basert på godhet og hensyn forandrer og støtter livets kurs, så lev med en sterkere lidenskap for hvem du er, og gi deg selv og andre den respekten dere alle fortjener. Veien til latskap. Gi med en hånd så tar dem hele armen. En må ikke være for naiv.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Astralico
Superaktiv bruker

Utlogget
Kjønn: 

|
Nei, men hvis du blir dumsnill og naiv, så får du ingenting igjen for det, kall det uselvisk kjærlighet. Men det ender opp med at du også gir faen til slutt. Da du ser hvordan folk benytter seg av deg. Folk forteller ofte slike historier. Noen visbøker omhandler om at du må være litt slem og slitt snill på engang. Damer i middelalderen/overgangs-alderen har en tendens til å være litt mer slem en snill så den boka kansje har noe for seg. Folk er snille så lenge man gir dem noe, og når dem ikke får noe lenger så blir dem slemme. Du forsetter å gi, gi, gi, venter på å få 10 ganger igjen, samt the secret. Hva har det med oss å gjøre om å skape en trygg verden, skal vi slutte å sniffe bensin fordi usa gikk inn i Irak for olje, slutte å bruke heroin fordi usa gikk inn i Afganistan for opium.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Judith
Superaktiv bruker

Utlogget

|
Hei, nå har jeg akkurat lest ferdig, en for meg, spennende bok av Barbara Marciniak som heter Budskap fra Pleiadene.  Det er kosmisk viten til hjelp i forandringens tid - kanalisert fra stjernegruppen Pleiadene. Vi går med stormskritt mot år 2012, og da vil mye skje i følge forfatteren.  En veldig positiv bok som er god trøst for den som måtte være redd for tiden som kommer... Jeg kan bare si en ting, les den! Tar med et lite utdrag fra boka Du kan gi et verdifullt bidrag til planeten ved å åpne hjertet og sinnet ditt, og bruke dine medfødte gaver til å skape en trygg, kjærlig og fredelig verden, der alt liv er verdsatt og lovprist. Hver eneste handling basert på godhet og hensyn forandrer og støtter livets kurs, så lev med en sterkere lidenskap for hvem du er, og gi deg selv og andre den respekten dere alle fortjener. Det høres som en fin bok.  Vi lever i en turbulent tid, så vi må regne med at folk er slemme det ene øyeblikket og snill det andre, hva vi nå mener med det. Gå ikke lenger i dine forsøk og handlinger med å være snill, enn at du kan leve med et rapp over snuten.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Hvis du vil få ting til å skje, så gjør det nå"!
|
|
|
Sider: [1]
|
|
|
|
|