Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
Februar 09, 2012, 14:01:32
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Budskap fra Pleiadene, Barbara Marciniak 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Budskap fra Pleiadene, Barbara Marciniak  (Lest 2021 ganger)
Lys
Gjest
Budskap fra Pleiadene, Barbara Marciniak
« på: Oktober 27, 2009, 22:19:18 »

Hei, nå har jeg akkurat lest ferdig, en for meg, spennende bok av Barbara Marciniak som heter Budskap fra Pleiadene.  Smiley

Det er kosmisk viten til hjelp i forandringens tid - kanalisert fra stjernegruppen Pleiadene.
Vi går med stormskritt mot år 2012, og da vil mye skje i følge forfatteren.  Wink
En veldig positiv bok som er god trøst for den som måtte være redd for tiden som kommer...
Jeg kan bare si en ting, les den!

Tar med et lite utdrag fra boka  blomsterbukett

Du kan gi et verdifullt bidrag til planeten ved å åpne hjertet og sinnet ditt, og bruke dine medfødte gaver til å skape en trygg, kjærlig og fredelig verden, der alt liv er verdsatt og lovprist. Hver eneste handling basert på godhet og hensyn forandrer og støtter livets kurs, så lev med en sterkere lidenskap for hvem du er, og gi deg selv og andre den respekten dere alle fortjener.
Loggført
Freja
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

Sv: Budskap fra Pleiadene, Barbara Marciniak
« Svar #1 på: Oktober 28, 2009, 13:28:34 »

Den lyder spændende. vil jeg prøve at få fat i.. Tak til dig blomsterbukett
Loggført
Lys
Gjest
« Svar #2 på: Oktober 28, 2009, 23:56:29 »

Jeg kjøpte min gjennom Energica, der er det fri frakt  Wink
Loggført
-Geir
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann
Alder: 39

Taurus

« Svar #3 på: Oktober 29, 2009, 00:07:42 »

Jeg fikk lyst til å gi litt ros til teksten i grønt. Det var fine ord som virkelig fortjener å bli spredt rundt.
Loggført

Hele livet består av små og store valg. Hvis du lar kjærlighet være en avgjørende faktor i hvilke avgjørelser du tar så skal du vite at du har valgt riktig. Min nyredigerte hjemmeside:  http://www.geiren.com/
Lys
Gjest
« Svar #4 på: Oktober 29, 2009, 00:09:29 »

Ja de gikk rett inn i hjertet mitt og jeg måtte bare dele det med fler...
Loggført
hildius
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: August 08, 2010, 15:10:29 »

jeg kan også anbefale den...den boka traff meg rett i hjertet.det var nesten så jeg tenkte at oj,er den boka skrevet til meg??hmmm wink2
Loggført
Astralico
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: August 08, 2010, 19:48:45 »

Hei, nå har jeg akkurat lest ferdig, en for meg, spennende bok av Barbara Marciniak som heter Budskap fra Pleiadene.  Smiley

Det er kosmisk viten til hjelp i forandringens tid - kanalisert fra stjernegruppen Pleiadene.
Vi går med stormskritt mot år 2012, og da vil mye skje i følge forfatteren.  Wink
En veldig positiv bok som er god trøst for den som måtte være redd for tiden som kommer...

Du kan gi et verdifullt bidrag til planeten ved å åpne hjertet og sinnet ditt, og bruke dine medfødte gaver til å skape en trygg, kjærlig og fredelig verden, der alt liv er verdsatt og lovprist. Hver eneste handling basert på godhet og hensyn forandrer og støtter livets kurs, så lev med en sterkere lidenskap for hvem du er, og gi deg selv og andre den respekten dere alle fortjener.

Veien til latskap. Gi med en hånd så tar dem hele armen. En må ikke være for naiv.
Loggført
Sort Hulder
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne
Alder: 39

Leo

« Svar #7 på: August 08, 2010, 20:33:40 »

Veien til latskap. Gi med en hånd så tar dem hele armen. En må ikke være for naiv.

Hehe, Astralico  laugh1 Det ligger ikke mye latskap eller naivitet i det å leve med sterkere lidenskap, og å også respektere andre og seg selv SAMTIDIG!  laugh1
Loggført
Astralico
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #8 på: August 09, 2010, 00:09:23 »

Nei, men hvis du blir dumsnill og naiv, så får du ingenting igjen for det, kall det uselvisk kjærlighet. Men det ender opp med at du også gir faen til slutt. Da du ser hvordan folk benytter seg av deg. Folk forteller ofte slike historier. Noen visbøker omhandler om at du må være litt slem og slitt snill på engang. Damer i middelalderen/overgangs-alderen har en tendens til å være litt mer slem en snill så den boka kansje har noe for seg. Folk er snille så lenge man gir dem noe, og når dem ikke får noe lenger så blir dem slemme. Du forsetter å gi, gi, gi, venter på å få 10 ganger igjen, samt the secret. Hva har det med oss å gjøre om å skape en trygg verden, skal vi slutte å sniffe bensin fordi usa gikk inn i Irak for olje, slutte å bruke heroin fordi usa gikk inn i Afganistan for opium.
Loggført
Judith
Superaktiv bruker
Utlogget Utlogget

« Svar #9 på: August 22, 2010, 09:57:21 »

Det  høres som en fin bok. Smiley
Vi lever i en turbulent tid, så vi må regne med at folk er slemme det ene øyeblikket og snill det andre, hva vi nå mener med det.
Gå ikke lenger i dine forsøk og handlinger med å være snill, enn at du kan leve med et rapp over snuten..  Cool
Loggført

"Hvis du vil få ting til å skje, så gjør det nå"!
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Bok og film anmeldelser (Moderatorer: Hekate, Mleta, Foti)  |  Emne: Budskap fra Pleiadene, Barbara Marciniak « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!