Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering? Har du glemt passordet ditt?
September 07, 2010, 03:46:25
Hjem Regler Hjelp Søk Logg inn Registrer
Nyheter:

GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Artikler o.l. fra brukerne (Moderatorer: Sort Hulder, Hekate, Mleta)  |  Emne: Regnbuer 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Regnbuer  (Lest 140 ganger)
Live
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

Regnbuer
« på: Juli 08, 2010, 17:46:54 »

:blomsterbukett:Hei! Siden juletider har jeg 2-4 ganger pr. maned sett glimt av regnbuer, ikke hele buer som man er vant til a se, men som et flash som varer i ca. 3sekunder. Nar jeg blunker, er det borte igjen. Det kan vaere hoyt paa himmelen i horisonen, rett ved siden av meg, eller midt i mellom. Det dukket en gang opp under skoen til en jeg kjenner mens han gikk. Det er utrolig vakkert, men jeg undres jo hvor dette kommer fra, om det er noen som vet noe om dette  fenomenet eller om jeg rett og slett bor ta en synstest roll blomsterbukett
Loggført
Sort Hulder
Moderator
Utlogget Utlogget

Alder: 38

Leo

Forumhjelper

Sv: Regnbuer
« Svar #1 på: Juli 08, 2010, 18:22:49 »

En av mine guider pleier å gi meg "livstegn" på at han er svært nær meg akkurat da , ved å la meg se regnbuer! Faktisk akkurat på den måten du beskriver, i tillegg til at jeg også får dem inn på 3.øyet!  blush2

Kanskje det er en guide eller hjelper som jobber med å bli tydelig for deg? Hva vet du selv om de hjepere og guider du har?

Ellers så er regnbuen også forbundet med Universet og med Vannmannen og Uranus!  Wink

Og; Ingenting av dette besvarte om hvorvidt du bør ta en synstest!  laugh1 Gjør det hvis regnbuene forstyrrer deg - hvis ikke, så nyt dem!  Cheesy
Loggført
Live
Aktiv bruker
**
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Juli 08, 2010, 21:08:39 »

blomsterbukett tusen takk, naa ble jeg itt klokere, selv om jeg ikke vet noen ting om mine guider og hjepere akkurat naa, men utvikler meg i riktig retning  Smiley geder meg til fler vakre regnbuer blomsterbukett
Loggført
Sort Hulder
Moderator
Utlogget Utlogget

Alder: 38

Leo

Forumhjelper

« Svar #3 på: Juli 09, 2010, 20:24:01 »

Uansett hvor meget man ønsker å storme frem - så blir det aldri "mer enn" ett og ett skritt av gangen!  Wink På den annen side; Det viser seg at hvert av disse skrittene er svært så spennende, givende, overraskende, og herrrrlige små godbiter å ta med seg på veien!  Cheesy

Så bare fortsett du!  Wink
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
GaiaForum  |  Åpent Forum  |  Artikler o.l. fra brukerne (Moderatorer: Sort Hulder, Hekate, Mleta)  |  Emne: Regnbuer « forrige neste »
Gå til:  

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMF Theme © Gaia
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!