Sider: [1]
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: Anastasia-jo mer du leser, desto bedre føler du deg. Av Vladimir Megre. (Lest 892 ganger)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magliana
Aktiv bruker

Utlogget
|
Så fint at du har tatt opp Anastasia. Jeg var helt hekta til jeg hadde lest alle, nr. 8 er delt i to, så slik sett er det ni bøker. De ble oversatt til engelsk i 2005. Fint at de nå kommer på norsk. De er oversatt til en rekke språk. Bøkene kan leses som en spennende og underholdende roman, eller som det de er ment til, nemlig å forandre verden, og i første omgang Russland til et bedre og riktigere sted å leve. Se hjemmesidene på www.anastasia.caDet eneste jeg er litt skeptisk til, er bildet av den filmstjernevakre damen på forsiden av bøkene. Selv om Anastasia uten tvil er vakker både inni og utenpå, tror jeg kanskje dette bildet ikke er henne. Men det spiller ingen rolle for innholdet. Lykke til med lesingen alle sammen, det blir garantert en opplevelse. Magliana
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naviana
Nykommer

Utlogget
Kjønn: 

|
Hei dere  Jeg er et nylig returnert tidligere medlem her inne. Må si at Anastasia-bøkene er de fineste og mest inspirerende bøkene jeg har lest, og jeg har lest mange bøker. Alt som er skrevet i bøkene resonnerer så veldig med meg og alt jeg har opplevd i løpet av livet mitt at det ikke kan beskrives. Disse bøkene er virkelig dype, ekte, levende og jeg kan ikke tenke meg noe som kan påvirke livene til andre mennesker mer positivt. Dette er forandringer jeg har sett utfolde seg i så mange som har lest disse bøkene. Jeg begynte å lese bøkene i 2009, og har lest alle. En del mennesker jeg kjenner likte bøkene så godt at de leste alle 9 på en uke, hehe. Den siste boken, nr 10, er enda ikke oversatt til engelsk. Har selv "tilfeldigvis" møtt den norske oversetteren, og bok 2 kommer ut på norsk allerede til våren. Ellers har jeg tidligere tatt meg bryet med å oversette deler av bok 1 til norsk her: http://www.natursamfunn.no/index.php?anastasiaHar forøvrig jobbet dedikert med å skape et økologisk samfunn som resonnerer og er i Anastasia-bøkenes ånd siden mange år før jeg visste om disse bøkene. Derfor er vi nå ganske langt på vei allerede. Kontakt meg gjerne om noen av dere skulle være interessert i å vite mer... for det er nå det skjer!
|
|
|
|
|
Loggført
|
~*The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams*~
|
|
|
|